Veebipoe müügitingimused

Veebipoe Uma Puut omanik on Võru Instituut,

reg nr 70004347,

aadress Tartu tn 48, Võru

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Uma Poest kaupade ostmisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise viisid ja tasu kuvatakse ostjale nii ostukorvi täitmise käigus kui ka tellimuse vormistamisel.

 

Toodete lisamine ostukorvi ja tellimuse vormistamine

Vana-Võromaa e-poes pakutav käsitöö ei ole masstoodang, iga ese on omanäoline autorilooming. Kui oled meie kaubavalikust omale midagi meelepärast leidnud, saad selle lisada ostukorvi, valides toodete arvu ja klõpsates nupul „Lisa korvi“.
Ostukorvi sisu saad kontrollida lehe parempoolses ülaservas. Kuni kaup on Tellija ostukorvis ja ostuprotsess on lõpetamata, hoitakse seda teiste klientide eest kinni 15 minutit. Kui see aeg saab täis, siis maksmata tellimus tühistatakse.” Kui jääd oma ostusoovile kindlaks, tuleb vormistada tellimus. Selleks vajuta nupul „Maksma“. Edasi jõuad lehele, kus on tarvis sisestada vajalikud andmed ning valida kohaletoimetamise viis. Ostja andmete lehel tuleb täita kõik nõutud väljad. Kui tellid kauba firmale, siis täida lahter „Ettevõtte nimi“. Lisainfo väljale saad soovi korral kirjutada omapoolseid märkusi tellimuse või kohaletoimetamise kohta. Mida täpsem info tellimuse juures on, seda kindlamini jõuab pakk Sinuni!

Tellimuse eest tasumine

Tellimuse vormistamisel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda kas tellimuse alusel tehtava ülekandega panka või turvaliselt pangalinkide kaudu:

  1. Tasumine pangas ülekandega:

Tellimuse kinnitus saabub tellija e-postile, selle alusel tuleb tellijal pangas täita maksekorraldus Rahandusministeeriumi arveldusarvele SEB panka. Tellimuse ostuarve tuleb tasuda 3 tööpäeva jooksul, näidates ülekandes ära tellimuse numbri ja kindlasti ka viitenumbri. Kaup pannakse teele peale raha laekumist viidatud kontole.
Kui kolme tööpäeva jooksul pole tellimuse eest tasutud, siis tellimus kustutatakse.

 

  1. Tasumine pangalingi kaudu:

Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada makse tasumise järgselt kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga andmetele. Tehing jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat koheselt kas e-posti või telefoni teel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) võimalikult kiiresti, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul tellijale teate saatmisest.

 

Eritellimused

Kui juhtub, et leiad meie e-poest meeldiva toote kuid kauba juurde on lisatud märge “Loe edasi”, siis see toode on tellitav. Kauba tellimiseks täida „Telli toode“ vorm või võta ühendust otse meistriga, kelle kontaktid leiad toote kirjelduse lõpust. Tellitavaid tooteid on võimalik valmistada vastavalt Sinu soovile.

Eritellimusena valmivate kaupade eest tasumine tuleb kokku leppida otse meistriga, sest hind sõltub toote erisustest.

 

Kauba kättetoimetamine

Kaupu saadetakse pakiautomaatide kaudu ainult Eesti-siseselt. Kaugemale saatmine on võimalik eraldi kokkulepete alusel.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates ostutehingu eest raha laekumisest müüjale. Tellimuse eest raha laekumise järel saadetakse kaup tellimuses märgitud aadressile ja tellija poolt määratud viisil.
Kauba kättesaamiseks on kaks võimalust:

    • Pakiautomaadid Itella Smartpost või Omniva– saatmise kulu on 3 eurot. Pakk saabub tellimuse esitamisel valitud pakiautomaadi asukohta. Itella pakiautomaatide asukohad leiad siit, Omniva pakiautomaatide kohad leiad siit. Sulle saadetakse paki saabumise kohta SMS sõnum või e-kiri uksekoodiga, millega saad kauba pakiautomaadist kätte.
    • Võru Instituut (aadressil Tartu 48 Võru) – tasuta.

Kui märkisid kauba kättesaamise kohaks “Võru Instituut”, siis võtame Sinuga ühendust ning lepime kokku, millal on sobiv aeg kaubale järele tulla.
Kaubale ise järele tulles saad kohe kauba üle vaadata ja veenduda, et tellitud kaup vastab Sinu ootustele ja vajadustele.

Kui tellimuse täitmisel tekib mingil põhjusel viivitus, võtame Sinuga kindlasti ühendust.

 

Tellimuse muutmine ja tellimusest taganemise õigus, kauba kvaliteet

Kui oled juba tellimuse esitanud, kuid soovid seda muuta või tellimusest loobuda, saada palun kiri aadressile . Kirjas märgi kindlasti ka oma tellimuse number, mida soovid muuta või tühistada.

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit  ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui ostjale jõudnud kaup ei ole kvaliteetne või ei vasta tellitule. Sellisel juhul me parandame, asendame või hüvitame puudustega kauba summas, mille tasusid ning hüvitame tagastamisega seotud kulutused.

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale koheselt, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile või helistada telefonil: 56611924 (Külli Eichenbaum) või 554 1999 (Vilve Oja).

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

 

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

 

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile või helistada telefonil 5661 1924 (Külli Eichenbaum), 554 1999 (Vilve Oja).

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.